Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:18

Vart tar veckorna vägen?!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag hinner inte med alls, det var nyss måndag och nu är det fredag igen. Den här veckan har varit lite annorlunda motför andra. Måndag och tisdag jobbade jag på Kappahl, onsdag hade jag praktik, igår var jag hemma och pluggade och idag är det praktik igen. Kär nån vad trött jag blir av att göra massa annat och behöva kliva upp tidigt på morgonen. Det har varit en rolig vecka men ganska intensiv.

Så den här helgen är oxå uppbokad, imorrn ska jag och erik på relationskurs igen. Glömde och skriva om den när vi hade varit i väg senast. Den var hur bra som helst! Alla par borde gå en sån kurs. Man får i princip två hela dagar att bara samtala med varandra. Kursen heter alltså PREP och står för praktiska råd för engagerade par.

Ja och sen på söndag bär det ju av till Falun för att kolla in skidorna.

0 kommentarer:

Subscribe