Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:23

Brudklänningen!!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Igår kom brudklänningen som jag hade beställt på internet. Panik, den var en katastrof! för det första så fick jag inte ens på den även fast jag hade beställt en lite större storlek. För det andra så motsvarade den inte alls vad den såg ut på bilden. Tyget är helt annat och ser inte alls bra ut. Jag tycker inte ens att det går att se att det är den klänningen. Så igår skickade jag ett mejl och sa att jag ville skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka. Jag fick ett mejl tillbaka och det verkade som att det kanske skulle bli lite krångligt att få pengarna tillbaka, hon ville erbjuda en ny klänning. Nej tack jag ska inte beställa därifrån!

Så igår blev jag lite ledsen och var inte sugen på någon klänning alls. Erik skojade och sa att vi får väl ställa in då... då förstod jag hur dum jag var, självklart kommer jag hitta en klänning jag vill ha och dagen kommer bli underbar! Vi har redan bokat in oss på ett ställe i Gävle nästa vecka för att prova kläder och få lite hjälp. tror det kommer bli kanon! De verkade bra och väldigt trevliga.

0 kommentarer:

Subscribe