Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:54

skryt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


Jag måste skryta med kvällsmaten jag har gjort nu. Jag blev så sugen på piroger nu i veckan så jag sa till Erik att jag skulle laga en hemlig middag på fredag. Jag kämpade och ville verkligen lyckas och hjälp vad gott det blev! Jag gjorde två olika fyllningar, skinka och mozzarella och den andra fyllningen var köttfärs. Skinkan och mozzarellan blev bäst det smakade som pizzan calzone. Det är kul att laga mat när man lyckas!

sorry faster för att jag matbloggar i dessa tider...

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Matblogga på för jag älskar att läsa om mat, titta på matprogram och mumsa på mat.

Nu dricker jag soppor men fortsätter gotta mig i recept och längtar till den dag då jag börjar äta och planerar vad jag ska äta

Subscribe