Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:49

Resultat i Melodifestivalen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag älskar att tävla och kanske vinna och ha rätt. Så jag tänker ge mig på att berätta resultatet för melodifestivalen innan programmet har börjat.

jag tror att det blir en stenhård kamp mellan Eric Saade och The Moniker men att Eric kniper första platsen.

Såhär tror jag att det kommer se ut

1.Eric Saade
2. The Moniker
3. Sara Varga
4. Danny
5. Nicke Borg

På en försmädlig sista plats kommer Linda Bengtzing. sorry.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Huvudsaken inte den där Varga vinner.... tycker inte hennes låt passar i melodifestivalen..

Annars spelar det ingen roll.

Kan meddela att mamma håller på Saade - trodde jag inte men jag hade fel

Själv håller jag på Nicke, Sanna och Danny - spelar ingen roll vem som vinner men jag håller på Sanna även om jag inte kommer ihåg hennes låt riktigt - gäller att skilja sig från mängden å det gör nog jag

Subscribe