Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:03

så vad händer

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

livet rullar på rätt fint och plugget går bra. Jag klarade förra tentan utan komplettering och jag blir så stolt varje gång jag lyckas med det. Jag har inget som släpar efter i skolan så jag kan faktiskt slappna av emellanåt. Annars så har jag och Erik fullt upp med att hinna med bröllop, kompisar och familjer. Men vi trivs. På lördag ska vi ägna oss åt att bygga upp vårt förhållande för framtiden. Vi ska medverkar på en kurs: en PREP kurs. Det ska bli väldigt intressant att se om den har något att ge. Vi tyckte att det kanske var lite mycket med två lördagar i rad men han som övertalade oss att följa med uttryckte sig såhär: " Två lördagar är inte så mycket om det är en bra investering för resten av livet".

Så helgen är uppbokad: fredag blir det kalas för Eriks syster Sara, lördag blir det kursen och melodifestivalfinal och på söndag ska vi ha Molly litegrann. Härlig helg!

0 kommentarer:

Subscribe