Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:17

pulsklocka

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


Nu ska det bli fart på träningen! Idag var vi och hämtade ut min pulsklocka så det ska bli som en nytändning i löpandet. Vi var ute och sprang idag igen och det kändes faktiskt bättre än förra gången. Jag känner mig motiverad och tycker att det ska bli roligt att börja springa igen. Erik har en likadan klocka och har haft ett tag och han säger att träningen blir mycket roligare när man kan hålla lite koll på den. Jag förstår faktiskt vad han menar för jag tycker det är roligt när jag springer med han och får höra vilken fart vi ligger på och hur långt vi springer. Man kan ju tycka att det kanske skulle räcka med att han har en då, men icke, jag vill ju veta min puls oxå. Tror faktiskt vi ska ta en löptur imorrn oxå så jag får inviga klockan eftersom den var tvungen att sitta på laddning när vi sprang idag.

0 kommentarer:

Subscribe