Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:31

träning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

erik tvingade ut mig på en löprunda nu ikväll. jag har inte sprungit på över två månader eftersom operationen och massa halsont har satt stopp för det. det var helt sjukt jobbigt! det blev iaf kygelvallen som fick sig ett besök och vi sprang 3,7 km. så jag får väl vara nöjd att jag tog mig runt. nu gäller det bara att fortsätta så jag orkar när inomhus säsongen kör igång om cirka 1 månad.
nu har jag två roliga dagar framför mig. imorrn bär det av till Järvzoo och på torsdag blir det gatufesten i sundsvall. har ju varit så trött de senaste dagarna pga mycket att göra och lite sömn så det har verkligen satt sig på humöret. idag har jag varit en arg bitch men lite vila ikväll och mycke sömn i natt å sen är jag en glad lax imorrn.

0 kommentarer:

Subscribe