Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:41

bröllopsklänning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


jag ska på bröllop den 7 augusti och ville lyxa till det med att köpa en ny klänning. som jag skrev igår så tycker jag det är en härlig sport att lyckas hitta det perfekta klippet internet. eftersom utbudet inte är så stort här hemma och folk ofta har lika klänningar eftersom alla handlar på gina tricot och HM så började jag i tid för att hitta den perfekta på nätet. nu har jag gjort det för endast 279 :- och fick hem den i brevlådan idag.


något som oxå är en sport är att få den att passa när den är beställd oprovad. jag tycker nog att jag lyckades ganska bra den här gången, problemet är att jag inte riktigt får igen hela dragkedjan. men jag tänker -2 kg tills den 7 augusti och så får syster hjälpa till att ta i med våld så ska det nog gå vägen. för klänningen var grymt fin och jag kommer vara snyggast på bröllopet, förutom bruden då förstås.

nu ska jag bara leta skor :)

0 kommentarer:

Subscribe