Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:39

thank God it´s friday!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

seg dag på jobbet idag, vet inte vad problemet var men tiden gick i snigelfart idag.

när jag kom hem var det bara att slänga om kläder och ut å springa med erik. när vi hade sprungit några hundra meter så började det regna, inget fjösregn utan verkligen spöregn. när jag trodde att det inte kunde regna mer så ökade det lite till. då känner man sig extra duktig att man springer. förbättrade tiden med 1 minut, inte helt nöjd ändå. jag tog helt slut på slutet och orkade inte spurta på, erik sprang ifrån mig med lätta steg och det gör mig arg. jag ska ju vara bäst :)

nu tar jag det bara lugnt och har det bra. äter faktiskt lite onyttigt oxå, det är ju fredag.. imorrn blir det 4 timmars jobb och sen lite kvalitetstid med syskon och resterande släkt.

0 kommentarer:

Subscribe