Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:26

tankar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu kommer ett sånt där inlägg där ni som läser kanske inte fattar nåt men det är ett inlägg jag behöver skriva för att det är skönt att få ut. bara massa flumtankar.

jag tror att jag ställer till det för mig, jag vet inte vad jag vill och vad jag gör. jag är rådvill. jag blir tokig och ingen annan kan fatta beslut åt mig. har jag tappat bort mina drömmar nånstans på vägen? vad tänker jag om framtiden? vad vill jag göra? handlar allt om mig? eller ska jag tänka på andra mer kanske? näe jag vet inte. undrar om jag nånsin kommer få ett klart svar.

Gud hjälp!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Som du sa så fattar jag inget men

* fokusera inte för mycket på drömmarna för de förändras med åren

* försök leva i nuet - skitsvårt, jag kan inte riktigt

* Stanna upp ibland och känn efter ordentligt vad du vill

Det kommer bli bra!!!

Subscribe