Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:16

gårdagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag orkade bara inte skriva nåt igår. jag var ganska upptagen så det blev liksom inget tillfälle.

när jag kom hem från jobbet så drog jag, erik och syrran och käkade lite mat. sen minglade vi mest runt och skrattade. när jag vill skratta så ringer jag anna, hon är så flummig och inte som någon annan.

på kvällen så skulle vi in på mässan och lyssna på eldkvarn, jag måste erkänna att jag inte var helt taggad eftersom jag inte är nåt fan av de. men de var riktigt bra! sköna, grymma och härliga. jodå jag gillar numera Plura, ska kanske titta på hans matlagningsprogram ändå.

kvällen var hyfsat kul men det blev ganska tidig hemgång ändå, vi är ju inte 14 år längre och det är riktigt skönt att man bara är som man är. jag kan ha en jacka på mig när jag fryser och jag kan gå hem och sova när jag är trött.

0 kommentarer:

Subscribe