Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:40

ojoj vad jag är bra!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är så bra. när jag äntligen tog mig upp idag så blev det fart på mig. lagade köttfärsbiffar och kokade potatis, åt och fick över till 3 matlådor. sedan blev det fika på kägel. efter det bio, eclipse tredje filmen i the twilight saga. jag tycker nog att filmerna blir bättre och bättre, mycke kärlek och lagom dos av action.

sedan blev det till och springa idag igen. hade lite draghjälp idag så jag slog personligt rekord igen med 1 minut. men fy vad sjukt jobbigt det var idag. jag hade håll hela tiden och kroppen värkte men jag tog mig runt och är mycket stolt.

dessutom så har jag hunnit tvätta. imorrn jobbar jag heldag och jag kommer ha rena kläder och en god matlåda. duktiga emma.

0 kommentarer:

Subscribe