Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:26

mitt jobb

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår stod jag och tänkte på att jag är så glad för kappahl jobbet. jag har nog aldrig trivts så bra på ett jobb som jag gör med detta. det är inte jobbigt att åka dit, självklart hade jag velat vara ledig när det är sommar men det tar faktiskt inte emot så mycket att jobba heller. jag tycker mycket om jobbarkompisarna. gillar verkligen butiken. igår var det en kvinna som berömde vår butik för att den är så luftig och ljus, att man hittar så lätt och att det är roligt att gå där. då blev jag lite stolt och tänkte ja och här jobbar jag! vilken tur jag har!

nog med detta fjäskeri, nu ska jag kliva upp för att hinna göra nåt innan jobbet. tror just att jag väckte syster så nu ska jag åka dit och spreja min spegel så jag får klart här i lägenheten nån gång.

ikväll bär det av till långnäs i bollnäs med jobbet för att käka och ha roligt. fy vad vi kommer skratta mycket har jag på känn..

0 kommentarer:

Subscribe