Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:10

Hejsan!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har kommit på mig själv att jag säger HEJSAN till kunderna när jag står i kassan. detta är något som irriterar mig nåt så fruktansvärt. Hejsan kan vara ett av de töntigaste orden som finns. vem säger hejsan nu för tiden. men det kan vara så att jag har provat att heja på kunderna på alla sätt som finns och nu är hejsan det sista att testa. man hejar ju på sjukt många människor varje dag så det krävs lite variation. men jag dissar ordet hejsan!

2 kommentarer:

maria sa...

"Tjenare" är värre än hejsan. Jag sa tjenare idag och det ringer i öronen än!

Tessans matte sa...

Hejsan är bra. Mjukt och inviterande och inte alls töntigt.

Fast det är klart jag använder HEJ till kunder. Håller i längden.

Subscribe