Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:09

27/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ledig dag!

när man jobbar nästan varje dag så njuter man så otroligt mycket av de lediga dagarna. idag har jag njutit av livet. började dagen med att spela badminton, kul att göra det igen har ju inte gjort det sen innan operationen. sen var vi ut och käkade lunch, kycklingpasta. mmm riktigt gott! sen var jag iväg till leif och hälsade på, eller jag behövde lite hjälp så jag tyckte det var en bra idé att åka till honom. är ju lite tråkigt för han nu när mamma är i norge och jobbar.

eftermiddagen har jag spenderat mestadels i soffan. sov en sväng, tittade på tv och jag har faktiskt bakat. nu är jag precis hemkommen från en löprunda. benen var riktigt tunga men jag trummade på iaf. fick en hyfsat bra tid och jag är nöjd att jag orkade ta mig ut. nu blir det till att städa och titta på friidrotts EM.

imorrn fyller min storasyster 28 år så efter jobbet tänker jag minsann fira henne lite!

0 kommentarer:

Subscribe