Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:13

ny lägenhet!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tittade på lägenhet i byn idag och jag tog den! den var fin och helt nya tapeter. inga tapeter jag hade valt men de funkar, nytt å fräscht iaf. fick nycklarna på en gång så nu har jag två lägenheter. självklart så vill de att jag ska flytta så fort som möjligt eftersom jag nu har två lägenheter men betalar bara en hyra. så de vill ju kunna hyra ut min gamla så fort som möjligt. så jag sa att jag skulle försöka flytta till nästa helg.


Bryggaren
den ligger alltså precis bakom pingstkyrkan mitt i byn.

5 kommentarer:

Tessans matte sa...

förklara närmare.

Vart är kyrkan? är det den bredvid korvkiosken? nedanför mormor?

Var är så fall de där husen? neremot pizzerian? Eller var?

Känner liksom inte igen husen.

Tessans matte sa...

Äh men jag glömde

GRATTIS TILL DEN NYA LÄGENHETEN

Tessans matte sa...

JAG HAR SKRIVIT MER HOS MIG, MIN SIDA, FLER FRÅGOR ELLER PÅSTÅENDEN

Tessans matte sa...

Verkar ju vara perfekt, nära till allt roligt!!??

1, 2 eller 3 våningen? längst ner va, faster orkar inte gå i trappor fast hon borde

Tessans matte sa...

naturligtvis högst upp - kunde jag ge mig på

Subscribe