Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:38

29/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

så sjukt skönt det var att komma hem! gasade som en tok på vägen hem så jag skulle komma hem nån gång. var så trött och irriterad efter två intensiva dagar där jag känner att jag inte har lärt mig mycket. typ alla man pratade med tyckte att dagarna hade varit ganska värdelösa. var väl inte så farligt för min del ändå eftersom jag bara betalade för min korta resa och inget boende, värre var det för några tjejer från göteborg som hade betalat många hundra för tågbiljetter och boende. vi har tittat på film och gjort kreativa övningar, som typ drama, dockteater och knäppt kort. wow vad utvecklande det var! NOT

väl hemma så hade jag lovat att dyka ner på sporthallen och vara med på en skojträning med lite handbollsbrudar. kändes drygt eftersom jag var så trött men är glad nu efteråt att jag tog mig iväg för det var grymt kul. vi spelade lite basket och handboll på små mål, jobbigt men otroligt roligt! träningen är igång!

0 kommentarer:

Subscribe