Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:53

Glad Påsk

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag vikarierat på högstadiet, alltså lekt lärare för en dag. fy vad roligt det var! självklart så försökte eleverna testa mig eftersom jag var ny men jag är varken dum eller lättlurad så där gick dom på en nit. jag känner mig peppad att plugga för att få komma ut och vara lärare senare, synd bara att det är så sjukt länge innan jag är klar. men men jag kommer ju fortsätta ha praktik och kanske vikariera ibland.

ringde om lägenhet igår men det verkar lite svårt för edsbyn ser ut att vara populärt. men jag ska ligga på för nu har jag bestämt mig för att det blir bra med en förändring.

nu är jag sugen på att baka bullar, måste bara städa i köket först så vi får se om jag orkar röja.


hälsar glad påsk med den här härliga kärringen!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

åcken töt påskkärring

Subscribe