Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:54

2/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag hatar min hals!! jag inväntar operation för att ta bort halsmandlarna, jag hoppas verkligen dom kötar bort så mycke som möjligt av min hals för den är kass. efter att jag var ute å sprang i förrgår så gick den sönder helt totalt. den är rosslig och jag hostar hela nätterna. tur att lite läkemedel har flyttats från apoteket till ica för imorse behövde jag zyx halstabletter.

nu över till det roliga. har varit på kyrkan i runemo alldeles nyss, mycke folk å grymt möte. var bara tvungen att åka hem å äta och byta till svalare kläder. ska snart tillbaka för förhoppningsvis ännu mer folk och ännu grymmare möte. sedan drar jag vidare till kyrkan i bollnäs för att vara med och hjälpa till på deras nattcafé. kommer bli en riktigt bra kväll!

0 kommentarer:

Subscribe