Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:45

tenta på ingång

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag känner mig lite tjurig så en tenta kommer nog lägligt. tenta innebär att jag ska stänga in mig i tre dagar vilket nog är bra. ingen vill umgås med nån som är sur och det är jag. ibland har jag dagar när jag bara vill dra, nu är en sån dag. jag vill dra utomlands eller bara dra bort. det var alldeles för längesen jag var ute å reste även i sverige, jag behöver brake ibland där jag kan åka till civilisation och vänner. jag har en stressig vecka och blir därför extra tjurig. jag klarar inte stress. jag bara längtar efter att inte ha nåt ansvar, bara vara och inte behöva bekymra sig för jobb, lägenhet, bil och framtid..

jaja lite sömn hjälper nog. har städat lägenheten så att jag kan slappna av imorrn och bara skriva tenta. hoppas den går fort så jag hinner vara lite ledig. imorrn är det dax för ett boxpass igen, det är ju kul iaf :) då ska jag slå hårdare än jag nånsin gjort, det kommer mitt psyke må bra av

1 kommentarer:

Anna sa...

ojoj..nu blir anna lite rädd..om du ska slå ännu hårdeare än förra gången så kommer jag inte orka hålla emot alls.. då kommer du väl inte sparka omkull mej bara en gång den här gången..;)

Subscribe