Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:57

senaste tankarna

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vem läser egentligen min blogg? fick igår veta att någon väldigt oväntad hade hittat till min blogg. det är bara roligt när oväntade hittar hit eftersom jag numera inte skriver elaka saker, jag har beslutat mig för att bara skriva uppmuntrande saker om andra människor och har jag inget uppmuntrande att skriva så skriver jag inget om den personen.

ska jag flytta? funderar på att ta mitt pick och pack å dra till edsbyn. jag är här nästan varje dag och skulle spara mycket tid och kraft på att flytta till byn. jag ringer nog på en lägenhet idag. jag behöver lite förändring och skulle nog må bra av en ny lägenhet.

ja jag har myror i brallan! :)

1 kommentarer:

Faster sa...

Klart du ska flytta om du känner för det. Du bosatte dig säkert i Alfta för ha nära till jobbet men nu är den tiden förbi.

Man ska bo där det känns bra, så flytta till Edsbyn om det ändå är där du är mest.

Låter som en god idé tycker jag.

Subscribe