Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:33

praktik

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är lite off, jag har nämligen praktik på celsiusskolan i edsbyn den här veckan så det är fullt upp. än så länge så sitter jag bara med och observerar men jag försöker insupa alla kunskap jag kan. jag imponeras av lärarna. det är verkligen inte lätt att vara lärare men min handledare tobbe gör det på ett otroligt bra sätt. han är en grymt bra lärare och jag ska verkligen försöka lära mycket av honom. ska nog berätta för han imorrn att jag tycker att han är bra, alla människor behöver uppmuntran.

igår spelades säsongens sista handbollsmatch för oss och det var ett rafflande derby mellan alfta-edsbyn där alfta gick segrande ur striden. det var en spännande och rolig match att spela och jag spelade mycket bra så nu kan jag vara nöjd och minnas detta över uppehållet. mycket publik var det oxå. det som gladde mig mest var min vän J som kom och kollade. har inte träffat honom på 6 månader så han passade på att kika in när han hade vägarna förbi. skönt att få prata lite med han.

nu blir det vila ikväll, ingen träning denna dag för jag är toktrött efter det hektiska schemat jag haft senaste tiden.

0 kommentarer:

Subscribe