Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:44

lyckligt liv

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har den senaste tiden varit lite less på hur jag har det. men kommer ständigt på att jag har ett lyckligt liv. idag kom jag på hur bra allt ordnar sig för mig. har ju haft praktik den här veckan och idag så frågade dom om jag ville vikariera för min handledare nästa torsdag. vilken glädje att de verkar gilla mig för annars skulle jag ju inte ha fått frågan. så nu ska jag försöka mig på att inte klaga på mitt liv ett tag framöver. det kommer alltid några dippar men då ska jag komma ihåg allt roligt som händer och sker.

nu är det natti natti som gäller eftersom det vankas jobb på kappahl imorrn och sedan titta på småkusinerna som spelar badminton.

dagens skratt: min handledare kommer inridande på en käpphäst och agerar Napoleon, avslutar med att sjunga och spela Waterloo iförd kungakrona.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

kanske syns i b-näs då

Subscribe