Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:02

dagens känsla

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den här bilden kan man ju tolka lite fritt. ungefär såhär har jag känt mig och känner mig idag. lite halvtokig, dåligt tålamod, trött och efter kvällens träning så känner jag mig verkligen som den här mannen i kroppen. men jag har haft en bra dag, trivs mycket bra på jobbet även fast tålamodet tryter på vissa kunder. imorrn blir det kul för då väntar vi mycket folk.

jag skulle ut på hemligt uppdrag idag som jag misslyckades med. jag får göra ett nytt försök. tyvärr kan jag inte avslöja än vad det är, men jag kan säga så mycket att humoremma letar sig fram :)

två tankar jag har om bilkörningen. fy vad skönt det är när vägen är bar, tyvärr så är det lättare att köra lite för fort, tur att jag har min lilla tävling. den andra saken är att det är drygt att behöva parkera efter parkeringsrutor igen, var ju bra när man inte såg rutorna. parkering är inte min specialitet. men jag ska inte klaga för detta betyder att sommaren är på väg :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

mannen?

med papiljotter i håret?

Fast nu är jag för petig igen

Subscribe