Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:55

tävlingsemma

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är en sjuk tävlingsmänniska och tävlar i allt i livet. om jag gör allt till en tävling så ger jag 100% i alla situationer eftersom jag inte vill misslyckas. nu har jag hittat på en ny tävling som faktiskt för något gott med sig.

den går till såhär: när jag är ute och kör bil så tycker jag att det är så tråkigt att sakta ner när hastighetsbegränsningen minskar från exempelvis 90 till 70. men tävlingsmomentet går ut på att släppa gasen i rätt läge så att man kommer ner i exakt 70 precis när man passerar skyltarna. jag har klarat det några gånger men det kan faktiskt vara lite klurigt att pricka precis rätt. testa vettja! det blir faktiskt lite roligare att sakta ner.

0 kommentarer:

Subscribe