Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:05

5/3

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hur ser den här dagen ut då. planen var att sova till 9.40 men 8.10 ringer det på dörren å mårten tycker att det är dax att kliva upp. jag som skulle sova ut. men nu fick jag ju iaf sällskap till frukosten. 12-18 så ska jag jobba på kappahl och kl20 ska jag vara i edsbyn på ett ungdomsmöte. härligt att det ordnas något för ungdomarna, jag åker dit och stöttar och visar att jag tycker att det är bra!

jag är ganska trött och omotiverad inför en ny dag men det är bara till att ta sig i kragen å ta sig igenom den.. jag vill helst bara ligga i sängen men det får nog bli en annan dag. vilken dag det nu ska bli för jag har planer ända till nästa fredag. puuh påminner mig om att inte klaga, jag är tacksam för jobb och saker att göra..

0 kommentarer:

Subscribe