Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:36

ska det vara såhär?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

alltså det här vädret, ska det vara såhär? jag har köpt en ny vinterjacka som är väldigt stor och varm och ändå kände jag mig som en isbit när jag skulle tanka bilen. det liksom tar i och det är verkligen isande kallt ute, det skär in i ben och märg. det var så läskigt att åka hem ifrån anna alldeles nyss, det stormar, snön yr och det har blåst upp massa snö på vägarna. uscha bilen for hit och dit och det var väldigt läskigt. men jag lyssnade på westlife och höll mig lugn.

de senaste två dagarna har jag jobbat och de två kommande dagarna måste måste måste jag isolera mig och plugga...

dagens fascination: att man alltid blir sjukt kissnödig så fort man sätter nyckeln i låset till hemmet. konstigt.

0 kommentarer:

Subscribe