Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:49

2/1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har jobbat några timmar på kappahl idag, rätt så segt eftersom det var ganska lite folk.nu har jag 16 dagar framför mig som jag är ledig vad jag vet. livet leker just nu.

imorrn händer nåt stort, jag ska på bandy i bandykyrkan för första gången. har bara varit på bandy en gång men det var flera år sedan. den gången var det kallt, trångt och jag såg inte bollen. men imorrn ger jag det en ny chans, bandy är stort här så jag ska försöka se charmen med det hela. det är nog inte lika kallt och jag och anna tänker betala för sittplatser så det blir förhoppningsvis bättre denna gång.

4 kommentarer:

Tessans matte sa...

En liten fråga.

Anmäler du dig arbetslös första arbetsdagen efter nyår?

Tänkte mest på ifall du ska ha akassa när du studerar ifall du inte får sommarjobb å sånt där för då gäller det att de vet vad du gör alla dina dagar, alltid.

Du vet Annas krångel.....

jag vet inte riktigt hur det fungerar och det är nog så att du har koll men du vet jag måste ju lägga mig i trots att jag inte har nåt med det att göra men det är bara omtanke om dig. Såntere blir na strul för däg å.

emma sa...

jag tror jag skiter i a-kassan. blir bara massa krångel, det löser sig nog ändå..

Erika sa...

Man får väl inte ha akassa om man pluggar? Tyckte dom sa nått om de när vi blev informerade.

emma sa...

inte samtidigt men jag vet inte hur det är på sommaren.. men jag ska iaf inte strula nåt med det.

Subscribe