Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:37

kändisspotting i hälsingeskogarna

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


dagens kändis är alltså Orvar Säfström, känd från filmkrönikan. igår satt jag och syrran och kollade på Singing Bee och där var Orvar med. det är inte varje dag han är på tv så det var ju kul att jag dagen efter fick se honom live. han kommer ifrån edsbyn och hade idag varit här och hållit ett föredrag och jag spanade in honom när han och jag lunchade på samma ställe.


jag måste säga att det flyter på bra i mitt kändisspanande här, förra veckan Kicki Danielsson och denna vecka Orvar. ojoj stort.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Lite kuriosa angående orvar är att han och min äldste bror lekte tillsammans som små;) då mina päron bodde kvar i byn! Hihi /Kebecka

Subscribe