Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:40

3/12

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vet inte hur många som har noterat att bloggen varit lite konstig idag, legat nere på nåt konstigt sätt. jag blir så frustrerad när sånt händer eftersom jag typ inte kan nånting om datorer och hemsidor. detta gör att jag måste nedslå mig och fråga magnus om hjälp. men tack och lov jag lyckades fixa det själv och kunde ge mig en klapp på huvudet.


igår tog jag svinsprutan fick ont i huvudet och ont i armen, idag känner jag mig lite utslagen vet inte om det är sprutan eller om jag bara inbillar mig. känner mig iaf väldigt trött och ligger mest. försöker inspireras till min predikan tills på söndag.

förresten för den som undrar hur det gick med min bil så är det helt lugnt nu. pappa och jag fixade, sprutade in än det ena än det andra i nyckelhålet och nu funkar det perfekt. jag fixade oxå en ny nyckel som funkar mycke bättre än min gamla.

0 kommentarer:

Subscribe