Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:36

i stockholm

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


dagen har varit bra men nu njuter jag av att få ligga på hotellrummet och ta det lugnt. det var tre av tjejerna som var under 18 och fick inte komma in på nattklubben så jag och eve tog vårt ansvar och åkte till hotellet med de. eller det var nog mer så att vi såg vår chans att oxå få åka tillbaka:) ikväll har jag kommit på ännu en gång varför jag har valt att leva mitt liv på ett annat sätt. utelivet och drickandet tilltalar mig helt enkelt inte, jag trivs bäst nu. nu när jag har fått ta en lång dusch, ha ett glas vatten, en chokladkaka, skvallertidning och min underbara dator. alla får leva sitt liv som man vill och vi tjejer respekterar varandra för de val vi gör...

0 kommentarer:

Subscribe