Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:40

30/12

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen före den stora festdagen och jag har mycket att göra. igår så räknade jag ihop anmälningarna till festen som jag hjälper till att hålla i på kyrkan, 110 personer.. ojoj vad har jag gett mig in i, ännu en gång. det känns lite jobbigt men allt brukar lösa sig och jag får köra mitt tänk som gör att jag klarar saker, det är bara några timmar av mitt liv. idag ska jag handla inför festen till alla folk och ringa runt och försöka få hjälp av folk med dukning och salladskärning. har även erbjudande från annat håll inför imorgon kväll så jag hoppas att jag kan smita iväg dit på kvällskvisten för det är där mina syskon kommer hålla till. tror att det kommer bli riktigt roligt oxå. jaja ska försöka få ihop allt nu..

0 kommentarer:

Subscribe