Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:09

29/12

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagen bjöd på bra shopping. handlade kjol och strumpbyxor till nyårsafton. hade inte direkt trott att jag skulle göra det men nu känns det riktigt roligt, man känner sig alltid så fin i nya kläder. det blev en enkel svart kjol i siden och grå mönstrade strumpbyxor, sen så tar jag en svart tröja som jag har hemma och har till. det kommer bli nice.

tränade igår oxå, idag känns kroppen. kändes att det var ett tag sen man fick sig en genomkörare, men det var kul och det gick bra. på måndag är det match igen och jag hoppas såklart att jag får stå lite. håller på och försöker fixa publik som inte sett mig spela förr. jag tycker det är roligt att visa folk när jag spelar eftersom jag förändras lite. tävlingsemma tittar fram ganska så rejält och det brinner måste vinna i ögonen. tyvärr så kan jag inte träna ikväll p.g.a. jobb vilket hade varit bra för att säkra en plats på planen tills på måndag. jaja det ska nog gå bra.

0 kommentarer:

Subscribe