Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:04

varning för klagomål

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

om du inte orkar med klagomål så sluta läs nu... jag har ont i mitt långfinger! jag fattar inte att jag klarade av att stå hela matchen igår med mitt skadade finger, kanske klarade det för att jag var varm och peppad då. men idag mår fingret verkligen inte bra. det är tjockt och blått och går typ inte röra. men jag vill försöka vara med på träningen imorrn. för är jag inte med imorrn så kommer jag troligen inte få vara med på matchen på torsdag. jag ska försöka tejpa och hoppas att ingen boll träffar illa imorrn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy - ska du verkligen träna? Leden/fingret verkar värka- SYND OM DEJ

faster

Anonym sa...

Det ser inte så bra ut det där... jobbigt värre! Var rädd om dig!

Subscribe