Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:07

matchdag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vinst idag! spelade match med division 4 laget idag. jag stog hela matchen och jag tycker nog att jag gjorde det jag skulle. några skitbollar som gick in men många av målen som gjordes bakom mig var inga jag var i närheten av. nån fin räddning hann jag få ihop och en straffräddning. jag hann även med att stuka fingret. det hände redan på andra skottet de sköt på mig. jag kände på en gång att bollen kom helt fel på fingrarna. ont ont ont hela matchen och även nu efteråt. svullet och blått men vad gör det om hundra år.. vi vann iaf, 16-19 och alla spelade bra. det var roligt att få stå en hel match eftersom man kommer in sig mycke bättre då.. over all så är jag nöjd och glad!

3 kommentarer:

Erika sa...

Jag tyckte du spelade bra! Släpper in mål gör alla målvakter, så är det i handboll. Men jag tyckte verkligen du gjorde de du skulle!^^ Bra kämpat emma! Jag tyckte också du var glad och pepp hela matchen igenom:)

Tessans matte sa...

Grattis en hel match i mål - det var ett tag sen va`?

Efter en match kommer fler....

Bra kämpat

Tessans matte sa...

Du som har koll på saker, emma!

Varför uppdateras inte min blogglista. Dvs hos mig ser det ut som du inte gjort nåt inlägg sedan Raka håret, för fyra dagar sen - vaffe´då`ra? Vet du? De andra uppdateras.....

Subscribe