Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:03

intensiv dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

är så trött så jag orkar inte skriva nåt långt inlägg. dagen har varit lång och intensiv, spenderade mestadelen i söderhamn på en förkunnardag. och sedan var det bara att dra hem för att snabbt åka iväg på barngruppen jag har på onsdagskvällar.

det enda jag kan komma på som jag måste dela från dagen är att jag har sett en präst med converseskor. prästen från svenska kyrkan i söderhamn var inbjuden att tala för oss pingstvänner. jag var såklart fördomsfull och tänkte att det kunde bli segt att lyssna på en präst. jag noterade att han hade sin prästkrage på sig och jag suckade inombords och kände att dagen skulle bli seg. men när jag fortsatte syna honom lite närmare så såg jag converseskorna. då hade han mig. det var allt som behövdes för att jag skulle förstå att han var cool. ytligt kanske men han fångade iaf min uppmärksamhet.

godnatt jammelhattar

0 kommentarer:

Subscribe