Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:10

30/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

lyckades hitta en surfdator här så mitt datorbehov kan nu stillas lite. jag har det jättebra här i uppsala.

ja-jag är på livets ord
nej-det är ingen sekt.

de som tror det och har den uppfattningen borde åka hit och ta sig en titt. tro inte på allt som sägs utan kolla upp det själv istället. här är vi flera tusen vanliga, normala, friska ungdomar samlade och alla som vill är välkomna! inga stängda dörrar och inga konstigheter. jag har hur kul som helst!

börjar bli lite trött efter två nätter på liggunderlag och tidiga morgnar men nu är det bara halva tiden kvar.

ha det gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är visst en sekt med en massa idioter och ta dej därifrån direkt.

värsta tänkbara i sverige.

detta tycker inte faster om - detta ska vi diskutera öga mot öga.

detta gör faster oroligare än någonsin

Anonym sa...

Oj vad jag fick svårt för att släppa det där....

svårt att acceptera - nej detta kan jag inte acceptera

faster

Anonym sa...

Äh, nu har jag lugnat ner mig lite.

Gör vad du vill - du är ju vuxen även om jag har svårt för att acceptera det ibland.

Det är ditt liv.....

faster

Tessans matte sa...

Har kollat upp det där lite grann och tycker fortfarande inte om det.

Kollade webtv där nån höll nåt föredrag om VÅGA - för mig föredrag och för dig predikan eller vad ni kallar det....skit samma. Han var tjatig, prästson från Dalarna.

Kanhända är det normala ungdomar där, men samtidigt är det ungdomar som är lättast att dra in i sin sekt eftersom de är mer sökande än andra. De vet inte än vilka de är.

Jag tror att jag talar för döva öron så det får vara med det här just nu

Subscribe