Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:26

28/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



såhär pigg är jag idag, inte alls!

men det är bara till att kliva upp så fort jag är klar med det här inlägget för jag ska till uppsala idag. åker iväg med lite ungdomar till en konferens som heter Youth, kommer vara borta tills på söndag. om jag är trött nu så är det inget jämfört med hur jag kommer vara när jag kommer hem. fem dagar på liggunderlag i sovsal.

jag kommer även ha fem dagar utan dator, jobbigt jobbigt. jaja kanske bra på nåt vis oxå men det känns som att man tappar kontakten med omvärlden. får se det som lite terapi och avvänjning för mig..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Uppsala - faster blir orolig. Ingen kontakt med "livets ord" hoppas jag - inte den sekten, väl?

Subscribe