Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:16

2/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

thank God it´s friday! ska snart iväg och träffa ungdomarna, kvällens aktivitet är gipspyssel.. förra gången vi gjorde det gick det väldigt bra och det var roligt. får se om jag får med mig nån ny fin skulptur hem ikväll.

sen så tror jag att jag drar iväg till bollnäs till pannkakskyrkan. får se hur sent det blir för det får inte bli alldeles för länge eftersom morgondagen oxå erbjuder lite aktiviteter, såsom storstädning på kyrkan, match och myskväll.

mitt knä ömmar idag. har ingen aning om varför men jag antar att det måste ha nåt med träningen igår att göra. hoppas att det är bättre imorrn så jag kan springa normalt.

jaja det var lite ordbajseri ifrån mig, hoppas det var till njutning för läsaren :)

0 kommentarer:

Subscribe