Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:17

lyckan kommer lyckan går

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



något jag har tänkt på mycket de senaste dagarna är vänner i livet. människor som passerar i ens liv. när jag var yngre så tänkte jag inte på det utan man hade sina vänner som man hade känt sen man föddes ungefär. men ju äldre man blir desto fler underbara människor träffar man och de kommer och går i ens liv. jag tycker det är hur kul som helst att träffa nya människor. men det är inte så kul att träffa bra och underbara personer som man sedan inte håller så god kontakt med eller som man inte kan träffa så ofta. ibland dyker det upp riktiga guldkorn i ens väg och då vill man ju vara nära de, men det är inte alltid det går... jag har ju flyttat omkring lite och umgåtts med massa olika människor å på varje ställe har det funnits människor som kommit mig nära. men så måste man skiljas åt och gå vidare. jag vill inte att det ska vara så! kan inte alla fantastiska guldkorn bo här hos mig!



hade inte så mycke bilder så ni som inte kom med behöver inte vara ledsna :)

0 kommentarer:

Subscribe