Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

03:08

2 dagar kvar...

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

...på festivalen. jag börjar bli slut. ikväll behövde jag inte vara med och stänga, min kära arbetskamrat såg att jag var slut så hon skickade hem mig vid 11. väl hemma satte jag mig vid datorn som alltid innan läggdax. där började ett sånt där härligt samtal som man ibland kan få, oftast sker det på natten. vet inte om man är mer öppen då eller om det är för att man har tid och inget annat stör. var iaf ett skönt samtal som varade fram till nu. vi pratade om livet, känslor, tankar, tro, framtid och annat smått å gott. så jag har såklart varit vaken alldeles för länge. men jag kommer somna glad och upplyft så det gör inget. imorrn fick jag dispens och får komma lite senare eftersom de såg att jag behövde det. så jag börjar kanske vid 3 tiden imorrn.. skönt värre

0 kommentarer:

Subscribe