Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:11

1 dag kvar på festivalen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tröttare än tröttast. men så glad å tacksam för allt, jobbet, vänner, kyrkan, arbetskollegor och massa annat. bra dag, bra kväll. nu blir det sova för imorrn ska vi riva allt och bära tillbaka alla grejer. men förhoppningsvis blir det en lugn ledig kväll imorrn.

på nattmötet intervjuades en tjej som heter Elsa som blev helad när hon var liten. hon hade en sjukdom som gjorde att hon inte kunde röra sig men Gud gjorde henne frisk. så idag både spelar hon bandy och håller på med Kung Fu som är en kampsport. så jag vill avsluta dagen med ett citat från Jakob som ledde mötet ikväll.

"varje dag Elsa kliver upp så är det som en Kung Fu spark i djävulens tryne"

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare Emma,

skönt att du tog bort körkortet från bloggen.......

Läste dagens inlägg och där fick du med nåt som jag inte alls tror på men jag vet att det ingår i din tro att tro på att nån blir helad av Gud eller Jesus.

Jag tror ju på en annan sorts healing där övernaturliga gåvor är inblandade så det kanske är en sån person ni har med i kyrkorna eller så var det Elsas egen kraft att hela sig själv - ja, sånt tror jag på förstås.

Tron på helande eller healing kanske inte ligger så långt ifrån varandra ändå...

Faster

Subscribe