Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:11

dagens hiss

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag hissar jag go vänskap. har hört så många som sagt att man ska vara kompis med sitt ex, men det blir ju aldrig så. jag var tillsammans med en kille innan jag var tillsammans med Robin och när det tog slut så sa vi att vi skulle vara vänner. men nån vänskap har jag inte sett röken av och jag känner inget behov av det heller.på nåt vis känns det aldrig riktigt bra.
så när jag och Robin sa att vi skulle vara vänner efter att vi bestämt oss för att gå skilda vägar så hade jag inte mycke hopp. det kändes verkligen tråkigt för vi trivdes ju bra tillsammans. men det verkar vara annorlunda med den killen. idag var vi ut och lunchade tillsammans och jag uppskattar verkligen hans sällskap. jag tycker det är så roligt att vi kan skratta och prata tillsammans och allt känns naturligt. vi vet båda att den relationen vi har nu är den bästa och det känns så bra!

så dagens hiss är go vänskap!

0 kommentarer:

Subscribe