Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:51

25/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

denna dagen blev kanon som jag trodde! söderhamn fick ett besök av mig. lite promenad och pepp talk med sofia. åsså var jag in och hälsade på mina kära föredetta kollegor på kappahl, alltid lika kul!

sedan vidare mot gävle för att möta upp sara och gå på bio. filmen vi valde var The reader. en väldigt allvarlig och tung film. satt under hela filmen och funderade hur den kunde sluta och jag hade fel. vilket betyder att slutet var oväntat och det är väl bra. första halvan av filmen var det mycket naket och jag hade gärna hoppat över det. tycker inte att det var nödvändigt att visa allt som de visade, man förstår ändå vad de gör utan att de behöver visa det. i slutet av filmen började sara snyfta rejält bredvid mig, jag försökte hålla mig men några tårar rann. sen hörde man några fler i biografen som snyftade, härligt tyckte jag. gillar när det är filmer som berör. jag tycker nog att man ska se den filmen, absolut en sevärd film... men man orkar nog bara se den en gång.

0 kommentarer:

Subscribe