Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:52

18/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har kommit på min nya favorit sysselsättning nämligen att luncha med vänner. att prata och umgås över en lunch är perfekt. dagens lunch tillbringades med John, en vän jag funnit sen jag flyttade hem hit till alfta. lunchade på favoritstället Roy´s och snackade om hur bra våra liv har blivit sedan vi lunchade senast för cirka en och en halv månad sen. en mycket trevlig lunch och dag.
för John har nyss flyttat till en ny lägenhet så vi tog vägen förbi röda korset för att shoppa lite grejer till hans lägenhet. vilka udda människor det var där, men en bra butik som jag ska försöla besöka fler gånger. det blev en del smågrejer till hans kök och en fåtölj, eftersom vi är två ungdomar som sliter å kämpar med att ta körkort så fick han bära fåtöljen hela vägen hem... haha en rolig syn

nu sitter jag här å tittar på film i rent studiesyfte. skulle egentligen läsa boken men jag kommer inte igenom den, så nu får det bli en recension på filmen istället. hoppas min lärare blir nöjd och godkänner mig i engelskan!

0 kommentarer:

Subscribe