Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

02:17

sen kväll

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tyckte att jag kom hem sent å då klev jag innanför dörren vid halv 1 och var skittrött. vad är klockan nu, jo 02.19 pip å här ligger jag fortfarande vaken. har kollat på lite webb tv nu när jag precis skulle stänga av datorn å sova så dimper det ner ett sms. det är alltid mycke roligare att göra saker på nätterna, surfa runt på nätet och skicka sms borde jag egentligen inte behöva göra efter 2 på natten. men ack så trevligt det är... men nu borde jag faktiskt sova för imorrn drar jag och tage iväg till kupolen för lite välbehövlig shopping. värsta surprisen hittade jag på deras hemsida oxå. scotts å larz-krizterz ska vara på kupolen imorrn så vi får höra lite skön musik när vi shoppar, vilken bonus:)

god natt!

0 kommentarer:

Subscribe