Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:15

bra bra bra

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag känner jag mig så glad. nu har jag lite medgång! har skrivit predikan idag och den känns så bra. så rätt. sen har jag pratat med en vän över nätet som alltid får mig så glad. jag blir lika förvånad varje gång jag pratar med nån vän när jag inser att jag har så fantastiska människor omkring mig å ändå klagar jag emellanåt. jag klagar på att ingen av mina vänner bor här där jag är. men jag får nöja mig med att de finns i mitt liv överhuvudtaget och är otroligt tacksam för det.

denna helgen kommer bli grym. ikväll bär det av till söderhamn för ungdomsmöte, titt på deras nyrenoverade kyrka och träffa härliga vänner som jag har kvar sen min gymnasietid i staden.
imorrn bär det av till hudik för en ledardag med Pelle Hörnmark som talare, det kan inte bli annat än bra. åker dessutom med mina tre favorittanter från kyrkan, helt underbara att prata och skratta med.
på kvällen är det dax för praise explosion som alltid har en otrolig gudsnärvaro.
och på söndag ska jag predika och helgen avslutas med cellgrupp.

ojoj vad Gud kommer verka den här helgen! det kommer bli coolt!

0 kommentarer:

Subscribe