Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:45

20/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

är duktig på mina lediga dagar. började ju dagen med att besöka doktorn, jag lyckades få en remiss till öron, näsa, hals i Bollnäs. det var vad jag hoppades på så jag känner mig nöjd.

sen har jag varit ute och övningskört med anna. lyckat! nästan inga problem, två motorstopp ute i trafiken. men annars gick allt utan problem, vi har övat på krypkörning, parkering och att backa. har dessutom kört i rondell och genom byn flera gånger. för det är vad jag behöver mest, öva på ställen där det finns lite bilar. jag blir ju så nervös och behöver öva på att lita på att jag kan och försöka komma ihåg vad vi övat på när det inte var bilar omkring.

nu dunkar huvet fortfarande och jag är hur trött som helst. så det blir till att sova en stund och sedan plugga lite engelska.

0 kommentarer:

Subscribe