Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:09

smarta blondinbella

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

trodde aldrig jag skulle fastna för blondinbellas blogg, men det ja gillar med bloggar är när det uppdateras ofta. det gör ju hennes så därför läser jag den. idag har hon skrivit att om det blir en bra eller dålig dag beror till 90% på inställningen. jag håller helt med, idag har jag kass inställning...

så jag har inlett dagen med att kolla på en romantisk film, the accidental husband. rätt okej film måste jag säga. slutet gott allting gott som det ska vara i såna filmer.

igår hade jag träning, en riktigt rolig träning. var peppad inför den och då brukar det faktiskt kunna gå bra. funkade bra enda tills det var 5 min kvar av träningen. vi spelade lite och den andra målvakten gjorde ett långt utkast och jag tyckte att jag skulle kunna sno bollen framför tjejen som sprang för kontring. hon såg inte mig och jag tajmade lite fel så hon sprang in i mig. ingen fara med mig, lite öm i låret bara men hon låg och vred sig och grät så jag trodde jag hade skadat henne rejält. usch vad hemskt det var, jag skulle ha haft koll på situationen... som tur var så klev hon upp efter ett tag och gav mig en kram. jag sa att hon fick spöa mig om hon ville, men hon är en snäll tjej:)

0 kommentarer:

Subscribe