Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:01

barn på väg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

inte jag, så lugn! men syster har ju en korv i magen. som jag längtar! livet kommer förändras, kanske mest för anna å magnus. men även för mig, en nära moster måste oxå få längta å se fram emot förändringen. har ju varit skengravid med min syster, varit nervös inför vad som kan gå fel, försökt komma på namn minst lika mycket som föräldrarna... egentligen har jag inget att säga till om men låt mig tro det ett tag bara.

beräknad leveransdatum är 6 september! men hallå! kan jag få ett snabbpaket?! anna säger att hon förstår att det är lång leveranstid för man behöver förbereda sig. Jag är redo nu. orka vänta säger jag bara. först ska vi ha en seg vår och en hel sommar sen blir det mörkare tider och vi börjar gå mot tråkigare årstider igen och först då behagar korven att dyka upp. (eller dyka ner kanske man ska säga)

moster är redo för leverans.

1 kommentarer:

Anonym sa...

sötnos "men syster har ju en korv i magen".. de är inte en korv i magen. det är en bäbis. MEN korven GJORDE så bäsisen är i magen..

Subscribe